Patagonia
441 produkter
| Samlet bedømmelse | (12 anmeldelser) |
| Samlet bedømmelse | ☆☆☆☆☆ |
— Vis original| Samlet bedømmelse |
Måske den bedste jakke nogensinde til svedig træning! Den holder vinden lige præcis perfekt og har et virkelig åndbart stof på kroppen.
Jakken kan bruges til vandreture, løb, skiløb, skiløb op ad en bakke eller hvad du nu kan komme i tanke om! I -10 grader er et mellemvægtigt capilene-basislag nok til skiløb.| Samlet bedømmelse |
Den bedste løbetrøje, jeg nogensinde har haft på: rimelig vindtæt (kan ikke tale om VINDTÆTHED), rimelig åndbar, lynlåsen foran går langt nok ned, og lynlåsen er tovejs, så du kan bruge den til f.eks. at beskytte din hals, men du kan efterlade en åbning lavere for ventilation. Hætten holder ikke vinden ude, men på trods af sin tyndhed holder den dig stadig varm i køligt vejr, for eksempel når du løber på trail - hætten kan være rigtig god til at regulere temperaturen, når vejret er køligt. Hætten sidder tæt og generer dig ikke eller hopper rundt om din hals, selv når den ikke er det. Ærmerne er elastiske og lange nok. Selve trøjen er ret kølig på grund af sin tyndhed, men den kan i det mindste klare 2-10 C med sin egen varmeafgivelse, når du f.eks. har en mesh merinoulle på under denne trøje.
Den eneste store ulempe er, at trøjen begynder at lugte af sved meget hurtigt. Vask er nødvendig efter mindst to løbeture.
Jeg er 185 cm og vejer 74 kg, størrelse M er perfekt og sidder godt. Skjortens kant er ikke strækbar, så man skal være forsigtig, når man tager den af og på, men det vil man ikke bemærke, når man har den på. Hvis man har bare lidt mere mave, er det nok værd at vælge en størrelse større.| Samlet bedømmelse |
En rigtig god kombination af åndbarhed og let vindmodstand til koldere sæsonløb (<5 grader).
Snittet på den nye model er lidt løsere (mere boxy) end den gamle, materialet er ændret, men ligner den gamle. Det åndbare stof strækker sig nu til armhulerne på indersiden af ærmegabene, et godt design. Brystlommen er også praktisk.