1. Beställ och betala för den underhålls- eller serviceprodukt du vill ha i vår webbutik. Välj den leveransmetod du vill att den betjänade produkten ska levereras till dig i nätbutikens kassa.
2. Skicka varan till oss med önskad transportör på egen bekostnad eller ta med den till vår butik.
Viranomainen.fi
Malminkartanontie 1
00390 Helsingfors
Finland
3. Inkludera i paketet en kopia av din orderbekräftelse eller åtminstone en handskriven lapp som innehåller orderbekräftelsenumret och ett omnämnande av att varan kommer för underhåll.
4. När varorna kommer till oss för underhåll försöker vi serva dem enligt produktens leveranstidsuppskattning. Vi kommer att informera dig om paketets spårningsnummer när vi skickar tillbaka den servade varan till dig.
Om du önskar kan du även ta med dig produkten direkt till vår butik, då behövs ingen förbeställning via webbutiken utan du kan bara komma till vår butik med din servade vara. Vår personal kan lägga en beställning och ge en leveranstidsuppskattning för underhållsarbeten.