| Yleisarvosana | ☆☆☆☆☆ |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Loistava kylmälaukku. Ainut miinus tulee painosta eli tämä paina erittäin paljon jo tyhjänä. Pitää kuitenkin ruuat kylmänä selkeästi pidempään kuin mikään aiemmin omistamani kylmälaukku. 2* isoin Yeti ICE ja pari irto kylmäkallea piti vklp 4 hengen muonat heittämällä kylmänä.