Thule
148 tuotetta
Yleisarvosana | (9 arvostelua) |
Polkupyörien enimmäismäärä | 3 |
---|---|
Kantavuus | 45 kg |
Polkupyörän enimmäispaino | 15 kg |
Mitat | 105 x 75 x 70 cm |
Mitat taitettuna | 106 x 77 x 25 cm |
Paino | 12 kg |
Sopivat runkokoot | Kaikki |
Irrotettavat runkopitimet | Ei |
Pyörien välinen etäisyys | 19 cm |
Renkaiden kiinnitys säädettäviin pidikkeisiin | Säädettävät hihnat |
---|---|
Kallistustoiminto (pyörät kiinnitettyinä) | Kyllä |
Sopii autoihin, joissa on ulkoinen vararengas | Ei |
Takavalot | Kyllä |
Virtaliitin | 7-pin |
One-Key-yhteensopiva | Ei |
Pyörät voi lukita telineeseen | Edellyttää sovitinkappaletta: Thule Cable Lock |
Teline lukittavissa autoon | Edellyttää sovitinkappaletta: Thule Lock 957 |
Mallin numero | 9503 |
Yleisarvosana | ☆☆☆☆☆ |
Yleisarvosana |
Laadukas Thule tuote!
Yleisarvosana |
Hyvin mahtuu kolme pyörää mukaan ja helppo sitoa. Ihan tyytyväinen hankintaan. Kallistusominaisuus on aika onneton, kun käytössä on pakettiauto pariovilla. Ehkä se toimii henkilöautossa paremmin - en ole kokeillut.
Yleisarvosana |
3 fillarin teline kustannustehokkeeseen hintaan. Aiempi teline oli Euroride 941,joka on 2 pyörän teline Hyvää: -edullinen (halvempi kuin Euroride 941) -3 fillaria mahtuu kyytiin (1 enemmän kuin 941) -valot ja rekisterikilpi näkyy -kiinnitystuet päällystetty pehmusteella (erilainen kuin 941 kourakiinnitys) -kiinnitystuet kääntyy pois tieltä (erilainen kuin 941 kourakiinnitys) -kiinnitystuki sopii kaikenkokoisille pyörille (941 kourakiinnitys erilainen, mutta lyhyempi koura ei välttämättä ylety matalarunkoisiin/pieniin pyöriin) -rengaskaukalot (muoviset tuet) tukevaa tekoa (941 mallissa heikompaa tekoa?) Juu/ei: -pyörätelineen kiinnitys auton peräkoukkuun "vaatii" työkalun (tulee mukana, 941 ei vaadi työkalua) -pyörätelineen lukitus peräkoukkuun vaatii lukitusjärjestelmän ostamisen (941 mukana tulee lukitusjärjestelmä) -teline pitää kasata itse (joku saattaa kokea vaivalloiseksi, 941 oli "puolivalmis", vain kourateline pitää askarrella paikoilleen) -pyörän kiinnittäminen tukeen pikaremmillä (saattaa tuntua epävarmalta?) -teline ei sovellu hiilikuitu pyörien kuljettamiseen (omat on hiilikuitua) -kuljetustelineen kaato vaatii siipimutterien löysäämistä (hankalampi kuin Euroride 941/3) Huonoa: -kuljetustelineen kaato vaatii siipimutterien löysäämistä (tämä voi olla vaivalloista? Ainakin, jos 941 verrokkina, jossa iso vetokahva ja pikalukitus salpa) -valot/kilpipaneeli on vetelää muovia (rungon metalli ei suojaa reunoja millään tavoin, 941 mallissa runkoputki suojaa paneelia) -kuljetustelineen kaato ei riittävä farkkumallin luukun avaamiseen (ainakaan 2009 Volvo XC70 luukku ei mahdu aukeamaan sellaisenaan, vaatii "lisäkaatoa" n. 1 cm, jollakin tämä varmasti vie hermot. 941 kaato oli riittävä) Eli halvalla löysää muovia, jonkun verran hikeä (kasaus) ja pientä kiroilua (kaadon avaus ja "venyttäminen" takaluukkua avatessa). Siitä huolimatta passeli teline 3 pyörän kuljetukseen. Kasaaminen oli kivaa ja kaatokin toimii, mutta kaadon "VENYTTÄMINEN" harmitti ekalla kerralla itseäkin. Kaadon (siipimutterien) lukitus unohtuu helpolla, sillä 941 "lukittuu" automaattisesti nostettaessa. Näin ollen suurin plussa on HINTA eli 244 € vs. Euroride 3 mallin 379€. Jos siipimutterien ja venytyksen vaihto vaivattomaan "nykäisyyn" on 135 € eroista, niin sitten Euroride 3 tai joku vielä "parempi" malli. Unelma olisi Euroride kaato (on selkeästi parempi/helpompi) yhdistettynä RideOn mallin kiinnitykseen (tykkään enemmän tästä), mutta tällä mennään.
Yleisarvosana |
Hyvältä vaikuttaa ensi kokemuksella, suosittelen.
Yleisarvosana |
Tosi loistava! Tämmöinen lyhytkin ihminen saa fillarit helposti kyytiin. Täysin hintansa väärtti. Harmillista vaan etten tajunnut heti ostaa vielä lukkoa siihen mukaan millä telineen saa kiinni peräkoukkuun. Fillarit pysyy tukevasti kiinni kolisematta toisiinsa kunhan ensin pähkäilee kertaalleen miten ne järkevästi paikoilleen laittelee. Kiva ettei tarvi adaptereita erikokoisiin pyöriin, tosin fatbiken renkaat saattaisi olla liian leveitä perusalustalle.